ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 283Drukuj informację Ogłoszenie numer: 283

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełen

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Finansów - Wydział Finansów Województwa

Data udostępnienia: 2019-05-20

Ogłoszono dnia: 2019-05-20 przez Patrycja Górniak - Sekretarz Województwa Lubuskiego

Termin składania dokumentów: 2019-05-30 23:59:00

Nr ogłoszenia: 283

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  2. minimum 3 lata stażu pracy, 
  3. znajomość pakietów biurowych - MS Office - Word i Excel, poczty elektronicznej, Internetu w stopniu bardzo dobrym,
  4. znajomość ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych,
  5. samodzielność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, kreatywność,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. ukończone studia podyplomowe z zakresu rachunkowości,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. sporządzanie sprawozdań zbiorczych budżetowych i finansowych województwa,
  2. kontrola sprawozdań pod względem formalno – rachunkowym,
  3. sprawdzanie pod względem formalno – rachunkowym umów dotyczących dochodów Województwa Lubuskiego,
  4. sporządzanie sprawozdania o zaległościach przedsiębiorców  we wpłatach świadczeń na rzecz sektora finansów publicznych,
  5. lokowanie wolnych środków na rachunkach bankowych,
  6. współpraca z Lubuskim Urzędem Wojewódzkim w Gorzowie Wlkp. w zakresie otrzymywanych dotacji dotycząca m.in. uzgadniania wysokości przekazanych kwot dotacji za miniony kwartał,
  7. kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją umów kredytowych zawartych przez Województwo Lubuskie,
  8. przygotowywanie i opracowywanie materiałów dla banków w zakresie realizowanych umów dotyczących zaciągniętych kredytów i obligacji przez Województwo Lubuskie oraz udzielonych pożyczek i poręczeń,
  9. archiwizacja dokumentów księgowych i komputerowych.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do  realizacji procesu rekrutacji na Inspektora na stanowisku ds. sprawozdawczości budżetowej i finansowej w Departamencie Finansów zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i  Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w  sprawie ochrony osób fizycznych w związku z  przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie   o ochronie danych osobowych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o  pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2018 r. poz.1260 z  późn.zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia   o  zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w  przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o  niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
 
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-05-30 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 30.05.2019 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na  Inspektora na stanowisku ds. sprawozdawczości finansowej i budżetowej w  Departamencie Finansów”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
ul. Podgórna 7,  65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Województwo Lubuskie – Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego z siedzibą w Zielonej Górze  ul. Podgórna 7, 65 - 057 Zielona Góra.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pan Grzegorz Kurowski – Dyrektor Biura Ochrony Informacji i  Bezpieczeństwa Publicznego - iodo@lubuskie.pl.
  3. Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
  4. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez czas określony w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do  wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do przenoszenia swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
  6. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  7. Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w  ogłoszeniu   o  naborze.
  8. Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do  dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za  umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z  zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
  9. Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
  10. W sprawie naboru, informacji udziela pracownik Wydziału Kadr i Szkolenia w  Departamencie Organizacyjno-Prawnym Pani Joanna Stolarz w  siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 11) w godz. od 9:00 do 13:00 lub telefonicznie pod numerem 68 456 53 06.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Patrycja Górniak - Sekretarz Województwa Lubuskiego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-05-20
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Patrycja Górniak - Sekretarz Województwa Lubuskiego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-05-20 11:56:01
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mateusz Bień
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-05-20 12:06:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mateusz Bień
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-29 13:45:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1189 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony