Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 201Drukuj informację Ogłoszenie numer: 201Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Zastępca Dyrektora
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Infrastruktury i Komunikacji
Data udostępnienia: 2017-12-05
Ogłoszono dnia: 2017-12-05 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2017-12-15 23:59:00
Nr ogłoszenia: 201
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 4 lata stażu pracy,
-
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu dobrym,
-
bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
-
bardzo dobra znajomość ustawy o samorządzie województwa, ustawy o transporcie drogowym, ustawy o drogach publicznych, ustawa o ruchu drogowym, specustawy drogowej, ustawy prawo energetyczne oraz innych aktów prawnych dot. zadań realizowanych przez Departament,
-
umiejętność zarządzania personelem, umiejętność podejmowania decyzji, kreatywność, samodzielność, dyspozycyjność, wysoka kultura osobista,
b. Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Nadzór nad realizacją zadań należących do zakresu działania Departamentu określonych w § 17 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze oraz wynikające z zawartych porozumień i umów, a w szczególności m.in.:
I. Czuwanie nad prawidłową realizacją zadań Wydziału Drogownictwa, tj.:
-
Nadzór nad realizacją zadań w zakresie drogownictwa na drogach wojewódzkich,
-
Przygotowywanie projektów uchwał o zaliczaniu dróg do kategorii dróg wojewódzkich i ustalanie ichprzebiegu,
-
Opiniowanie zaliczenia dróg do kategorii dróg krajowych wraz z ich przebiegiem oraz zaliczania dróg do kategorii dróg powiatowych,
-
Nadawanie numerów dla dróg powiatowych i gminnych,
-
Wydawanie zezwoleń na wykorzystywanie dróg w sposób szczególny,
-
Nadzór nad funkcjonowaniem Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze,
-
Wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo o ruchu drogowym, w tym wykonywanie obowiązków organu zarządzającego ruchem drogowym na drogach wojewódzkich,
-
Zatwierdzanie projektów organizacji ruchu dotyczących zmian, usprawnień i uzupełnień w systemie organizacji ruchu na drogach wojewódzkich,
-
Opiniowanie wprowadzenia stref płatnego parkowania na drogach wojewódzkich na wniosek rady gminy(powiatu),
-
Wyznaczanie w strefie płatnego parkowania miejsc przeznaczonych na parkowanie na drogach wojewódzkich,
-
Opiniowanie wniosków w zakresie przygotowania i realizacji inwestycji na drogach publicznych,
-
Nadzór nad przeprowadzaniem egzaminów państwowych dla osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania pojazdami, a w szczególności:
-
prowadzenie ewidencji egzaminatorów,
-
kontrola pracy egzaminatorów i sposobu przeprowadzania egzaminów,
-
Nadzór nad funkcjonowaniem Wojewódzkich Ośrodków Ruchu Drogowego w Zielonej Górze i w Gorzowie Wlkp.,
-
Nadzorowanie spraw Wojewódzkiej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego,
-
Współdziałanie ze stroną niemiecką, Lubuskim Oddziałem Straży Granicznej w Krośnie Odrzańskim oraz Izbą Celną w Rzepinie w sprawie budowy nowych połączeń drogowych na rzekach granicznych: Odrze i Nysie,
-
Prowadzenie rejestru przedsiębiorców prowadzących pracownię psychologiczną oraz wydawanie zaświadczeń o wpisie do rejestru,
-
Wydawanie decyzji o zakazie prowadzenia przez przedsiębiorcę pracowni psychologicznej i skreślenie przedsiębiorcy z działalności regulowanej w określonych warunkach,
-
Udzielanie zezwoleń na prowadzenie prywatnej praktyki psychologicznej wykonywanej jako indywidualna działalność gospodarcza albo w formie spółki partnerskiej, po uwzględnieniu warunków określonych przez Komisję Ekspertów, zapewniających właściwy poziom świadczenia usług psychologicznych w ramach prywatnych praktyk psychologicznych,
-
Współdziałanie z Regionalną Radą Psychologów w zakresie nadzoru nad zgodnymz zezwoleniem wykonywaniem prywatnej praktyki psychologicznej,
-
Prowadzenie ewidencji psychologów uprawnionych do wykonywania badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu oraz wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji psychologów uprawnionych do wykonywania badań,
-
Zapewnienie przechowywania dokumentacji badań w przypadku likwidacji pracowni psychologicznej,
-
Nadzór nad wykonywaniem badań psychologicznych w zakresie psychologii transportu, w tym kontrola w zakresie zasad i metodyki prowadzonych badań, wymaganej i prowadzonej dokumentacji, wydawanych orzeczeń, warunków lokalowych,
-
Korekta realizacji programów gospodarczych, zintensyfikowanie prac inwestycyjnych istotnych
z punktu widzenia obronności oraz podejmowanie innych działań zapewniających właściwą realizację zadań w sytuacjach kryzysowych oraz wyższych stanach gotowości obronnej państwa, -
Opracowanie oraz bieżąca aktualizacja dokumentacji, podejmowanie czynności organizacyjnych mających na celu przygotowanie Departamentu oraz jednostek organizacyjnie podległych do realizacji zadań obronnych określonych w planie operacyjnym funkcjonowania Urzędu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,
-
Planowanie oraz realizacja działań mających na celu zapobieganie zagrożeniom o charakterze terrorystycznym lub reagowanie w przypadku wystąpienia zdarzeń o charakterze terrorystycznym.
II Czuwanie nad prawidłową realizacją zadań Zespołu ds. Projektów Infrastrukturalnych, tj.:
- Przygotowywaniem opinii w zakresie objętym ustawą Prawo energetyczne dotyczących: udzielania, odmowy, zmiany i cofania koncesji dla przedsiębiorstw energetycznych, projektów planów rozwoju przedsiębiorstw energetycznych w zakresie zaspokojenia zapotrzebowania na paliwa gazowe, energię elektryczną i ciepło, projektów założeń planów zaopatrzenia gmin w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe.
-
Realizacją zadań samorządu województwa w zakresie planowania zaopatrzenia w energię i paliwa na terenie województwa,
-
Oceną projektów z zakresu infrastruktury technicznej realizowanych na terenie Województwa,
-
Monitorowaniem rozwoju branż energetycznych na terenie województwa,
-
Współpracą z przedsiębiorstwami energetycznymii gminami w zakresie rozwoju infrastruktury technicznej w województwie.
-
Wdrażaniem, monitorowaniem i aktualizacją „Strategii Energetyki Województwa Lubuskiego”.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2017-12-15 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 15.12.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora Departamentu Infrastruktury i Komunikacji”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11 (tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-12-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-12-05 15:03:18 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-12-05 15:03:58 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2018-02-23 12:21:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2325 raz(y) |