ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 151Drukuj informację Ogłoszenie numer: 151

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Kierownik Kancelarii Niejawnej - Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Kancelaria Niejawna

Data udostępnienia: 2017-03-23

Ogłoszono dnia: 2017-03-23 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2017-04-03 23:59:00

Nr ogłoszenia: 151

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 3 lata stażu pracy,
  3. doświadczenie na stanowisku kierownika kancelarii niejawnej,
  4. znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz aktów wykonawczych,
  5. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  6. poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „Tajne”,
  7. zaświadczenie potwierdzające ukończone przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych,
  8. prawo jazdy kat. B,
  9. umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,
  10. inicjatywa, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność kierowania ludźmi, odporność na stres.
b. Wymagania dodatkowe:
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie Kancelarii Niejawnej Urzędu, a w szczególności: zapewnienie ochrony informacji niejawnych, bezpośredni nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych w Urzędzie, udostępnianie i wydawanie dokumentów zawierających informacje niejawne osobom posiadającym odpowiednie poświadczenie bezpieczeństwa, egzekwowanie zwrotu dokumentów zawierających informacje niejawne, kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania dokumentów w Kancelarii Niejawnej oraz w Urzędzie,prowadzenie bieżącej kontroli postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne, które zostały udostępnione pracownikom Urzędu, wysyłanie i przyjmowanie przesyłek niejawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, niszczenie dokumentów niepodlegających przechowywaniu,
  2. Prowadzenie dokumentacji spraw załatwionych na stanowisku pracy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną  i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
  3. Prowadzenie dokumentacji spraw załatwionych na stanowisku pracy, zgodnie z instrukcją kancelaryjną  i jednolitym rzeczowym wykazem akt.
  4. Prowadzenie archiwum zakładowego dokumentów niejawnych, przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej  z departamentów, opracowywanie przyjętej dokumentacji i prowadzenie jej ewidencji, udostępnianie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej pracownikom Urzędu posiadającym stosowne poświadczenie bezpieczeństwa, po zniesieniu klauzuli niejawności przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum zakładowego, udział w brakowaniu dokumentacji niearchiwalnej oraz przekazywanie jej na makulaturę lub w komisyjnym zniszczeniu.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
    Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-04-03 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 03.04.2017 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Kierownika Kancelarii Niejawnej – Podinspektor PN.II”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7    65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-03-23
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Deprtamentu Administracyjno Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-03-23 14:36:38
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-03-23 14:41:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-08 16:05:46
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2433 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony