ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 120Drukuj informację Ogłoszenie numer: 120

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Programów Regionalnych - Wydział Kontraktacji Inwestycji Publicznych

Data udostępnienia: 2016-06-22

Ogłoszono dnia: 2016-06-22 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2016-07-04 23:59:00

Nr ogłoszenia: 120

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 3 lata stażu,
  3. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  4. doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z Funduszami Strukturalnymi,
  5. znajomość języka angielskiego w stopniu dostatecznym,
  6. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  7. posiadanie wiedzy z zakresu Funduszy Strukturalnych,
  8. umiejętność pracy w zespole, oraz właściwej organizacji pracy, samodzielność, inicjatywa, zaangażowanie, sumienność,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe w zakresie ekonomii, finansów publicznych,
  2. studia podyplomowe z zakresu funduszy strukturalnych,
  3. znajomość języka obcego oprócz wymienionego w ust. 6 lit. b pkt 5 w stopniu dobrym – preferowane języki urzędowe UE,
  4. ukończone kursy, szkolenia z zakresu funduszy strukturalnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Sporządzanie dokumentów (w tym m.in. instrukcji niezbędnych do ubiegania się o dofinansowanie) i wytycznych dotyczących perspektywy 2007-2013).
  2. Przygotowywanie propozycji kryteriów wyboru projektów w ramach Osi Priorytetowych 2, 5, 9 i Działania 4.4 RPO-L2020, przy współpracy z Departamentem Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym, zatwierdzanych przez Komitet Monitorujący RPO-L2020 oraz opracowywanie m.in. wytycznych i instrukcji oraz innych wzorów dokumentów niezbędnych do ubiegania się o dofinansowanie, w tym wzorów wniosków o dofinansowanie w ramach Osi Priorytetowych 2, 5, 9 i Działania 4.4 RPO-L2020.
  3. Przygotowywanie ogłoszenia o konkursie/naborze wniosków i regulaminu konkursu/ procedowania z projektami w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego LRPO w ramach Priorytetów I, IV i V LRPO.
  4. Opracowywanie ogłoszeń o konkursie/wezwań do złożenia wniosku w trybie pozakonkursowym oraz regulaminu konkursu/naboru w trybie pozakonkursowym w ramach Osi Priorytetowych 2, 5, 9 i Działania 4.4 RPO-L2020, w tym określanie sposobu postępowania z wnioskami o dofinansowanie zarówno przed, jak i po rozstrzygnięciu konkursu/naboru.
  5. Realizacja procesu naboru, preselekcji i oceny projektów o dofinansowanie w ramach Priorytetów I, IV i V LRPO oraz Osi Priorytetowej 2, 5, 9 i Działania 4.4 RPO-L2020.
  6. Organizacja i prowadzenie naboru kandydatów na Ekspertów oceniających wnioski pod względem merytorycznym w ramach Priorytetów I, IV i V LRPO oraz prowadzenie bazy Ekspertów.
  7. Współpraca z Instytucją Pośredniczącą II-go stopnia w zakresie zadań wykonywanych przez Wydział w ramach LRPO.
  8. Prowadzenie punktu przyjęć wniosków o dofinansowanie realizacji projektów w ramach Priorytetów I, IV i V LRPO oraz Osi Priorytetowej 2, 5, 9 i Działania 4.4RPO-L2020.
  9. Ocena formalna wniosków o dofinansowanie w ramach Priorytetów I, IV i V LRPO oraz Osi Priorytetowej 2, 5, 9 i Działania 4.4 RPO-L2020, w tym przygotowywanie wykazu projektów, które zostały ocenione pozytywnie i negatywnie pod względem formalnym.
  10. Badanie zgodności wniosku o dofinansowanie realizacji projektu z zasadami pomocy publicznejw ramach Priorytetów I, IV i V LRPO oraz Osi Priorytetowej 2, 5, 9 i Działania 4.4 RPO-L2020.
  11. Zlecanie przygotowania - w uzasadnionych przypadkach - ekspertyz, dotyczących projektów realizowanych w ramach Priorytetów I, IV i V LRPO oraz Osi Priorytetowej 2, 5, 9 i Działania 4.4 RPO-L2020, w celu zasięgnięcia przez Zarząd Województwa Lubuskiego opinii na ich temat oraz prawidłowej oceny merytorycznej.
  12. Organizacja i obsługa prac Ekspertów, zajmujących się oceną merytoryczną projektów w ramach Priorytetów I, IV i V LRPO oraz Osi Priorytetowej 2, 5, 9 i Działania 4.4 RPO-L2020.
  13. Kontakt oraz korespondencja z Beneficjentami w zakresie projektów, składanych w ramach Priorytetów I, IV i V LRPO oraz Osi Priorytetowej 2, 5, 9 i Działania 4.4RPO-L2020.
  14. Sporządzanie Decyzji/Umów/Porozumień o dofinansowanie projektów w ramach Priorytetów I, IV i V LRPO oraz Osi Priorytetowej 2, 5, 9 i Działania 4.4 RPO-L2020.
  15. Opiniowanie proponowanych zmian w projektach, przygotowywanie oraz aneksowanie umów o dofinansowanie projektów, wybranych do realizacji przez Zarząd Województwa Lubuskiego w ramach Priorytetów I, IV i V LRPO oraz Osi Priorytetowej 2, 5, 9 i Działania 4.4 RPO-L2020.
  16. Weryfikacja przedłożonego przez Beneficjenta zabezpieczenia należytego wykonania zobowiązań wynikających z umowy o dofinansowanie projektu.
  17. Opracowanie oraz bieżąca aktualizacja dokumentacji, podejmowanie czynności organizacyjnych mających na celu przygotowanie departamentu do realizacji zadań obronnych określonych w planie operacyjnym funkcjonowania Urzędu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny.
  18. Tworzenie, analizowanie i opiniowanie dokumentów wdrożeniowych w zakresie kompetencji Wydziału oraz przekazywanie do Departamentu Zarządzania RPO w celu ujęcia ich w systemie realizacji RPO-L2020.
  19. Prowadzenie spraw związanych z realizacją kontraktu wojewódzkiego umożliwiającego dofinasowanie regionalnych programów operacyjnych ze środków pochodzących z budżetu państwa lub ze źródeł zagranicznych.
  20. Prowadzenie, ochrona i przechowywanie dokumentacji, dotyczącej realizacji zadań Wy­działu zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz Podręcznikiem Procedur IZ.
  21. Przegląd i weryfikacja dokumentów, przygotowanie do wdrożenia oraz wdrożenie procedur, zasad organizacyjnych i harmonogramów funkcjonowania Departamentu Programów Regionalnych w stanach podwyższonej gotowości obronnej państwa.
  22. Wykrywanie, określanie nieprawidłowości, sporządzanie raportów i zestawień o nieprawidłowościach i zgłaszanie ich do właściwej komórki.
  23. Współpraca z Wydziałem Koordynacji Wdrażania EFRR w zakresie zamknięcia LRPO 2007 – 2013.
  24. Inne zadania zlecone przez przełożonego.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2132 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-07-04 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 04.07.2016 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora ds. wyboru projektów LRPO i RPO-L2020 – DFR.III.”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7       65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-22 09:42:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-22 11:52:08
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-10-12 15:24:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2398 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony