ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 119Drukuj informację Ogłoszenie numer: 119

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Przedsiębiorczości i Strategii Marki - stanowisko ds. rozliczeń finansowych

Data udostępnienia: 2016-06-17

Ogłoszono dnia: 2016-06-17 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2016-06-27 23:59:00

Nr ogłoszenia: 119

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  2. co najmniej 3 lata stażu pracy,
  3. bardzo dobra znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych i ustawyo rachunkowości,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  2. doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości,
  3. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  4. sumienność, umiejętności analityczne, komunikatywność, odporność na stres, wysoka kultura osobista.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Bieżąca współpraca z Departamentem Finansów w zakresie racjonalnego wykorzystania środków budżetowych.
  2. Realizowanie polityki finansowej Departamentu.
  3. Planowanie, przygotowywanie oraz koordynacja budżetu Departamentu.
  4. Współpraca z wydziałami Departamentu w ramach prowadzonych przez nich rozliczeń finansowych oraz koordynacja działań w tym zakresie.
  5. Przygotowywanie harmonogramu wydatków środków publicznych, zaangażowania
    i sprawozdania budżetowego RB.
  6. Tworzenie planu jednostkowego dochodów i wydatków środków publicznych Departamentu.
  7. Sporządzanie okresowych oraz rocznych analiz z wykorzystania budżetu przez Departament.
  8. Czuwanie nad prawidłowym wykorzystaniem środków finansowych.
  9. Sporządzanie sprawozdań finansowych.
  10. Rozliczanie umów i rachunków.
  11. Opis dokumentów finansowo-księgowych w zakresie klasyfikacji budżetowej wydatków bieżących i majątkowych.
  12. Sporządzanie zbiorczego zestawienia przedsięwzięć Wieloletniej Prognozy Finansowej
    w sytuacji zmiany danych w przedsięwzięciach realizowanych przez Departament.
  13. Rozliczanie finansowe projektów realizowanych przez Departament.
  14. Sporządzanie wniosków o płatność.
  15. Monitorowanie budżetu realizowanych projektów.
  16. Przygotowywanie informacji do procedur związanych z przeprowadzeniem otwartych konkursów dla organizacji pozarządowych na realizację zadań publicznych z zakresu promocji województwa.
  17. Opracowywanie rocznych programów współpracy z organizacjami pozarządowymiw zakresie prac Departamentu.
  18. Prowadzenie spraw z obszaru przyznawania i rozliczania dotacji dla organizacji pozarządowych w zakresie prac Departamentu.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 z późn. zm.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolnoścido czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-06-27 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 27.06.2016 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora ds. rozliczeń finansowych  – DM.VI.”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7       65-057 Zielona Góra
     

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-06-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-06-17 14:28:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-06-17 14:29:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-08-11 16:58:00
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2085 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony