ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 80Drukuj informację Ogłoszenie numer: 80

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Zastępca Dyrektora

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Gabinet Zarządu

Data udostępnienia: 2015-09-03

Ogłoszono dnia: 2015-09-03 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2015-09-14 23:59:00

Nr ogłoszenia: 80

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe ekonomiczne lub w zakresie administracji,
  2. co najmniej 4 lata stażu pracy,
  3. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  4. prawo jazdy kat. B,
  5. bardzo dobra znajomość aktów normatywnych regulujących funkcjonowanie samorządu województwa,
  6. bardzo dobra znajomość problematyki społeczno – politycznej oraz gospodarczej kraju i regionu,
  7. umiejętności komunikacyjne, analityczne, umiejętność: stosowania odpowiednich przepisów, planowania i organizacji pracy, zarządzania zespołem ludzi, koordynowania zadań,
  8. sumienność, bezstronność samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, postawa etyczna,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie zawodowe w administracji publicznej,
  2. doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym,
  3. dobra znajomość języka angielskiego,
  4. dobra znajomość języka niemieckiego.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 Nadzór nad realizacją zadań należących do zakresu działania Gabinetu Zarządu m.in.:
  1. przygotowywanie narad i spotkań oraz przygotowywanie konferencji z udziałem Członków Zarządu przez departamenty merytoryczne,
  2. opracowywanie niezbędnych materiałów, analiz i informacji dla Członków Zarządu na podstawie pozyskanych danych z departamentów merytorycznych,
  3. organizowanie współpracy z parlamentarzystami, organizacjami społeczno-politycznymi, związkami zawodowymi, organami samorządu powiatowego i gminnego oraz koordynacja współpracy z administracją publiczną,
  4. organizowanie obchodów świąt państwowych i innych uroczystości z udziałem Członków Zarządu,
  5. przygotowywanie wizyt przedstawicieli Rządu oraz delegacji zagranicznych współpracujących regionów i przedstawicieli placówek dyplomatycznych,
  6. obsługa logistyczna i przygotowywanie materiałów na potrzeby kontaktów z Komitetem Regionów i Komitetem Polsko-Niemieckim ds. Współpracy,
  7. obsługa udziału Członków Zarządu w Konwencie Marszałków,
  8. inicjowanie, uzgodnienia oraz organizowanie kontaktów Zarządu z władzami regionów w zakresie współpracy międzynarodowej,
  9. koordynacja obiegu dokumentacji i korespondencji w sprawach zagranicznych,
  10. prowadzenie terminarza pracy Członków Zarządu,
  11. prowadzenie sekretariatów Członków Zarządu,
  12. opracowywanie zbiorczych sprawozdań z działalności Zarządu,
  13. przyjmowanie uwag i wniosków dotyczących działalności Zarządu,
  14. przygotowywanie analiz, opracowań w ramach czynności doradczych na potrzeby Zarządu i Marszałka,
  15. bieżąca współpraca z Departamentem Finansów w zakresie racjonalnego wykorzystania środków budżetowych,
  16. realizowanie polityki finansowej Gabinetu,
  17. planowanie, przygotowywanie i koordynacja budżetu Gabinetu,
  18. przygotowywanie harmonogramów wydatków środków publicznych, zaangażowania i sprawozdania budżetowego RB,
  19. przygotowywanie sprawozdań miesięcznych, półrocznych i rocznych z wydatkowania środków publicznych Gabinetu,
  20. tworzenie planu jednostkowego dochodów i wydatków środków publicznych Gabinetu,
  21. przygotowywanie i rozliczanie umów i rachunków,
  22. prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy, stosowanie do postanowień instrukcji kancelaryjnej,
  23. współpraca z Departamentem Infrastruktury Społecznej w zakresie organizowania i monitorowania przedsięwzięć związanych z działalnością kombatantów i osób represjonowanych,
  24. udział w spotkaniach i wydarzeniach dot. działalności kombatantów i osób represjonowanych,
  25. obsługa sekretariatu Gabinetu Zarządu,
  26. sporządzanie list obecności pracowników Gabinetu Zarządu,
  27. prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Gabinetu Zarządu,
  28. przekazywanie na bieżąco zwolnień lekarskich i wniosków "urlopowych oraz list obecności za dany miesiąc do Wydziału Kadr i Szkolenia,
  29. rejestrowanie delegacji służbowych pracowników Gabinetu Zarządu,
  30. składanie zamówień na samochody służbowe oraz przeloty samolotem,
  31. prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych oraz godzin nadliczbowych pracowników Gabinetu Zarządu,
  32. zamawianie, odbieranie i rozdział materiałów biurowych,
  33. sporządzanie planu urlopów wypoczynkowych pracowników Gabinetu Zarządu,
  34. prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
  35. opracowanie oraz bieżąca aktualizacja dokumentacji, podejmowanie czynności organizacyjnych mających na celu przygotowanie departamentu do realizacji zadań obronnych określonych w planie operacyjnym funkcjonowania Urzędu w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny,
  36. przygotowywanie narad i spotkań oraz nadzór nad przygotowywaniem konferencji z udziałem Marszałka przez departamenty merytoryczne,
  37. opracowywanie niezbędnych materiałów, analiz i informacji dla Marszałka na podstawie pozyskanych danych z departamentów merytorycznych,
  38. organizowanie współpracy z parlamentarzystami, organizacjami społeczno-politycznymi, związkami zawodowymi, organami samorządu powiatowego i gminnego oraz koordynacja współpracy z administracją publiczną.
  39. organizowanie obchodów świąt państwowych i innych uroczystości z udziałem Marszałka,
  40. przygotowywanie wizyt przedstawicieli Rządu oraz delegacji zagranicznych współpracujących regionów i przedstawicieli placówek dyplomatycznych,
  41. obsługa logistyczna i przygotowywanie materiałów na potrzeby kontaktów z Komitetem Regionów i Komitetem Polsko-Niemieckim ds. Współpracy,
  42. obsługa udziału Marszałka w Konwencie Marszałków,
  43. inicjowanie, uzgodnienia oraz organizowanie kontaktów Marszałka z władzami regionów w zakresie współpracy międzynarodowej,
  44. koordynacja obiegu dokumentacji i korespondencji w sprawach zagranicznych,
  45. przygotowywanie i rozliczanie umów i rachunków,
  46. prowadzenie terminarza pracy Marszałka,
  47. prowadzenie sekretariatu Marszałka.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 j.t.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-09-14 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 14.09.2015 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Zastępcy Dyrektora Gabinetu Zarządu”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7  65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-09-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-09-03 15:23:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-09-03 15:31:49
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-10-22 15:18:03
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3465 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony