Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 60Drukuj informację Ogłoszenie numer: 60Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Gorzów Wlkp.
Wymiar etatu: pelny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Organizacyjno-Prawny - Wydział Zamiejscowy Urzędu z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim
Data udostępnienia: 2015-04-22
Ogłoszono dnia: 2015-04-22 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Termin składania dokumentów: 2015-05-04 23:59:00
Nr ogłoszenia: 60
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 3 lata stażu pracy,
-
co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w realizowaniu projektów finansowanychz Funduszy Europejskich lub w udzielaniu informacji o Funduszach Europejskich,
-
bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
-
prawo jazdy kat. B,
-
pozytywne podejście do obywatela, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa, znajomość zasad komunikacji werbalnej,
-
nastawienie na własny rozwój, chęć podnoszenia kwalifikacji, umiejętność planowaniai organizowania pracy, umiejętność pracy samodzielnie oraz w zespole, rzetelność; dyspozycyjność, postawa etyczna, praworządność, uczciwość, otwartość, bezstronność i bezinteresowność – profesjonalizm,
b. Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe w zakresie Funduszy Europejskich, Unii Europejskiej,
-
studia podyplomowe w zakresie Funduszy Europejskich, Unii Europejskiej,
-
bardzo dobra znajomość programów do tworzenia i obróbki grafiki,
-
zakończone kursy, szkolenia związane z tematyką Funduszy Europejskich, Unii Europejskiej.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Realizacja zadań określonych w Umowie dotacji dotyczącej realizacji projektu Pomocy Technicznej nr DIP/BDG-II/POPT/93/14, zawartej w dniu 05.06.2014 r. pomiędzy Województwem Lubuskim a Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju, w szczególności:
- diagnoza potencjalnego beneficjenta i udzielanie informacji o możliwościach uzyskania pomocy z odpowiedniego programu Narodowej Strategii Spójności, Umowy Partnerstwa, a także – jako informacje uzupełniające – z Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz Europejskiego Funduszu Rolnego Rozwoju Obszarów Wiejskich poprzez: kontakt bezpośredni z beneficjentem, rozmowę telefoniczną, pocztę tradycyjną i elektroniczną, indywidualne konsultacje u klienta;
-
informowanie o realizowanych projektach dofinansowanych z Funduszy Europejskich;
-
gromadzenie i upowszechnianie informacji o dostępnych projektach realizowanych na terenie województwa;
-
przeprowadzanie konsultacji na etapie przygotowywania wniosków/projektów;
-
przeprowadzanie konsultacji na etapie realizacji projektów, w tym udzielania wstępnej pomocy w rozliczaniu projektów;
-
organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów;
-
organizacja i prowadzenie szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów;
-
organizacja i prowadzenie Mobilnych Punktów Informacyjnych;
-
dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów;
-
przeprowadzanie innych działań informacyjnych zgodnie z Wnioskiem o przyznanie dotacji celowej
-
informowanie o możliwościach realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich w formule partnerstwa publiczno-prywatnego;
-
podnoszenie wiedzy poprzez samokształcenie w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych zadań oraz udział w szkoleniach;
-
promowanie Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie oraz świadczonych usług zgodnie z zasadami przekazywanymi przez MIR;
-
udział w festynach i innych imprezach plenerowych;
-
wymiana informacji pomiędzy uczestnikami Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie;
-
współpraca z innymi sieciami informacyjnymi, samorządem terytorialnym, instytucjami publicznymi w dziedzinie rozpowszechniania informacji o Funduszach Europejskich.
2. Realizacja innych zadań zleconych przez koordynatora na potrzeby Sieci PIFE.
3. Realizacja innych zadań, określonych w Zarządzeniu Dyrektora Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w sprawie podziału zadań i kompetencji oraz organizacji pracy i funkcjonowania Departamentu.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 j.t.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2015-05-04 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 04.05.2015 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora ds. Funduszy Europejskich (IV) – DP.V Gorzów Wlkp.”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 , 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2015-04-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gopspodarczego |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2015-04-22 08:51:09 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2015-04-22 09:41:34 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-07-16 10:18:25 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3897 raz(y) |