ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 60Drukuj informację Ogłoszenie numer: 60

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Gorzów Wlkp.

Wymiar etatu: pelny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Organizacyjno-Prawny - Wydział Zamiejscowy Urzędu z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim

Data udostępnienia: 2015-04-22

Ogłoszono dnia: 2015-04-22 przez Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego

Termin składania dokumentów: 2015-05-04 23:59:00

Nr ogłoszenia: 60

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 3 lata stażu pracy,
  3. co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w realizowaniu projektów finansowanychz Funduszy Europejskich lub w udzielaniu informacji o Funduszach Europejskich,
  4. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  5. prawo jazdy kat. B,
  6. pozytywne podejście do obywatela, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa, znajomość zasad komunikacji werbalnej,
  7. nastawienie na własny rozwój, chęć podnoszenia kwalifikacji, umiejętność planowaniai organizowania pracy, umiejętność pracy samodzielnie oraz w zespole, rzetelność; dyspozycyjność, postawa etyczna, praworządność, uczciwość, otwartość, bezstronność i bezinteresowność – profesjonalizm,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. wykształcenie wyższe w zakresie Funduszy Europejskich, Unii Europejskiej,
  2. studia podyplomowe w zakresie Funduszy Europejskich, Unii Europejskiej,
  3. bardzo dobra znajomość programów do tworzenia i obróbki grafiki,
  4. zakończone kursy, szkolenia związane z tematyką Funduszy Europejskich, Unii Europejskiej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. Realizacja zadań określonych w Umowie dotacji dotyczącej realizacji projektu Pomocy Technicznej nr DIP/BDG-II/POPT/93/14, zawartej w dniu 05.06.2014 r. pomiędzy Województwem Lubuskim a Ministerstwem Infrastruktury i Rozwoju, w szczególności:
  • diagnoza potencjalnego beneficjenta i udzielanie informacji o możliwościach uzyskania pomocy z odpowiedniego programu Narodowej Strategii Spójności, Umowy Partnerstwa, a także – jako informacje uzupełniające – z Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz Europejskiego Funduszu Rolnego Rozwoju Obszarów Wiejskich poprzez: kontakt bezpośredni z beneficjentem, rozmowę telefoniczną, pocztę tradycyjną i elektroniczną, indywidualne konsultacje u klienta;
  • informowanie o realizowanych projektach dofinansowanych z Funduszy Europejskich;
  • gromadzenie i upowszechnianie informacji o dostępnych projektach realizowanych na terenie województwa;
  • przeprowadzanie konsultacji na etapie przygotowywania wniosków/projektów;
  • przeprowadzanie konsultacji na etapie realizacji projektów, w tym udzielania wstępnej pomocy w rozliczaniu projektów;
  • organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów;
  • organizacja i prowadzenie szkoleń dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów;
  • organizacja i prowadzenie Mobilnych Punktów Informacyjnych;
  • dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych dla beneficjentów i potencjalnych beneficjentów;
  • przeprowadzanie innych działań informacyjnych zgodnie z Wnioskiem o przyznanie dotacji celowej
  • informowanie o możliwościach realizacji projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich w formule partnerstwa publiczno-prywatnego;
  • podnoszenie wiedzy poprzez samokształcenie w zakresie niezbędnym do wykonywania powierzonych zadań oraz udział w szkoleniach;
  • promowanie Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie oraz świadczonych usług zgodnie z zasadami przekazywanymi przez MIR;
  • udział w festynach i innych imprezach plenerowych;
  • wymiana informacji pomiędzy uczestnikami Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie;
  • współpraca z innymi sieciami informacyjnymi, samorządem terytorialnym, instytucjami publicznymi w dziedzinie rozpowszechniania informacji o Funduszach Europejskich.
2. Realizacja innych zadań zleconych przez koordynatora na potrzeby Sieci PIFE.
3. Realizacja innych zadań, określonych w Zarządzeniu Dyrektora Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w sprawie podziału zadań i kompetencji oraz organizacji pracy i funkcjonowania Departamentu.
 
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 j.t.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-05-04 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 04.05.2015 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora ds. Funduszy Europejskich (IV)  – DP.V Gorzów Wlkp.”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7 ,      65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gospodarczego
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-04-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak - Dyrektor Departamentu Administracyjno - Gopspodarczego
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-04-22 08:51:09
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-04-22 09:41:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-07-16 10:18:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3897 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony