Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 50Drukuj informację Ogłoszenie numer: 50Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Główny specjalista
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Programów Regionalnych - Wydział Rozliczeń Inwestycji Publicznych
Data udostępnienia: 2014-11-24
Ogłoszono dnia: 2014-11-24 przez Irena Skiba
Termin składania dokumentów: 2014-12-04 23:59:00
Nr ogłoszenia: 50
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe w zakresie finansów lub rachunkowości,
- co najmniej 4 lata stażu pracy,
- co najmniej 4 letnie doświadczenie w zakresie obsługi finansowej podmiotów gospodarczych, prowadzenia rachunkowości, przeprowadzania kontroli, wdrażania lub pozyskiwania funduszy europejskich,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
- bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości,
- prawo jazdy kat. B,
- uprawnienia wydawane przez Ministra Finansów do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych,
- samodzielność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole,
b. Wymagania dodatkowe:
-
co najmniej rok stażu pracy w administracji publicznej,
-
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu dobrym,
-
ukończone kursy, szkolenia z zakresu finansów i rachunkowości.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Prowadzenie kontroli projektów w ramach I, II, IV i V Priorytetu LRPO oraz .
-
Prowadzenie kontroli systemowej w IP II w ramach LRPO.
-
Prowadzenie kontroli projektów VI Priorytetu LRPO w zakresie projektów realizowanych przez IP II.
-
Sporządzanie Rocznego Planu Kontroli IZ LRPO i RPK RPO-L2020 w zakresie kontroli projektów oraz jego aktualizacja, weryfikacja RPK IP II.
-
Prowadzenie weryfikacji sprawdzającej dokumentacji PZP Beneficjentów I, II, IV i V Priorytetu LRPO oraz .
-
Koordynacja zadań związanych z występowaniem ryzyka w ramach LRPO.
-
Współpraca z Wydziałem Wniosków o Płatność w celu realizacji procesu kontroli.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 j.t.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-12-04 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 04.12.2014 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko głównego specjalisty ds. kontroli DFR.IV”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Irena Skiba |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-11-24 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Irena Skiba |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-11-24 15:54:34 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-11-24 15:56:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2015-01-09 15:41:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3575 raz(y) |