ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 49Drukuj informację Ogłoszenie numer: 49

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Główny specjalista

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 2

Wydział: Departament Programów Regionalnych - Wydział Postępowań Administracyjnych, Windykacji i Procedury Odwoławczej

Data udostępnienia: 2014-11-24

Ogłoszono dnia: 2014-11-24 przez Irena Skiba

Termin składania dokumentów: 2014-12-04 23:59:00

Nr ogłoszenia: 49

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe prawnicze,
  2. co najmniej 4 lata stażu pracy,
  3. znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym,
  4. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  5. samodzielność, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność, zdolność analitycznego myślenia, zdolności organizacyjne, umiejętność podejmowania decyzji, nawiązywania kontaktów,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. doświadczenie zawodowe w zakresie przeprowadzania postępowań administracyjnych, windykacji, procedury odwoławczej,
  2. prawo jazdy kat. B.
  3. ukończona aplikacja prawnicza tj.: radcowska, adwokacka, ogólna, sędziowska, prokuratorska, notarialna.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Współpraca z Biurem Radców Prawnych w zakresie prowadzonych postępowań.
  2. Przygotowanie materiałów do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wlkp. oraz Naczelnego Sądu Administracyjnego w zakresie powierzonych zadań.
  3. Wszczynanie postępowań administracyjnych w celu odzyskania środków przekazanych Beneficjentom w ramach realizowanych projektów.
  4. Przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w celu odzyskania środków przekazanych Beneficjentom w ramach realizowanych projektów.
  5. Prowadzenie postępowań administracyjnych.
  6. Sprawdzanie prawidłowości wniesienia środków odwoławczych.
  7. Rejestrowanie środków odwoławczych, zgodnie z instrukcją kancelaryjną oraz Podręcznikiem procedur IZ LRPO i IZ RPO.
  8. Rozpatrywanie środków odwoławczych przewidzianych w ramach systemu realizacji LRPO i RPO.
  9. Współpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątrz Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.
  10. Przygotowanie materiałów na posiedzenie Zarządu Województwa Lubuskiego oraz Sejmiku Województwa Lubuskiego w zakresie powierzonych zadań.
  11. Prowadzenie dokumentacji, dotyczącej realizacji powierzonych zadań zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  12. Inne zadania zlecone przez przełożonego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 j.t.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-12-04 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 04.12.2014 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko głównego specjalisty ds. postępowań administracyjnych, procedury odwoławczej i windykacji DFR.XIII”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7          65-057 Zielona Góra
     

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Irena Skiba
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-11-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Irena Skiba
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-11-24 15:06:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-11-24 15:14:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-01-09 15:45:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3459 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony