ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 47Drukuj informację Ogłoszenie numer: 47

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Finansów - Wydział Płac

Data udostępnienia: 2014-10-21

Ogłoszono dnia: 2014-10-21 przez Katarzyna Turczyniak

Termin składania dokumentów: 2014-10-31 23:59:00

Nr ogłoszenia: 47

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 3 lata staż pracy,
  3. doświadczenie zawodowe w zakresie naliczania wynagrodzeń z zasiłkami zus oraz pochodnych od wynagrodzeń,
  4. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  5. bardzo dobra znajomość programu Płatnik ZUS wersja 9.01.001,
  6. bardzo dobra znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o pracownikach samorządowych oraz rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
  7. samodzielność, umiejętności analityczne, komunikatywność, odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości z wynagrodzeń.
  2. Prowadzenie centralnego rejestru umów cywilno-prawnych zawartych z osobami fizycznymi.
  3. Obsługa systemu informatycznego Kadry-Płace w zakresie: sporządzania list płac na podstawie naniesionych danych do systemu R2Płatnik Pro przez Wydział Kadr i Szkolenia, potrąceń, wprowadzanie numerów kont bankowych, rozliczeń z Urzędem Skarbowym, wprowadzanie danych zleceniobiorców.
  4. Wykonywanie kompleksowej obsługi płacowej, w szczególności prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń oraz innych należnych świadczeń, wzakresie:
  • sporządzania list wynagrodzeń z uwzględnieniem zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych oraz ustalanie podstawy wymiaru zasiłku chorobowego,
  • dokonywania potrąceń z wynagrodzeń pracowniczych na podstawie odpowiednich dokumentów,
  • sporządzania list płac w zakresie umów cywilno-prawnych,
  • wypłaty diet dla Radnych Sejmiku,
  • miesięcznego oraz rocznego sporządzania deklaracji rozliczeniowych ZUS i podatku dochodowego od wynagrodzeń (DRA, RCA, RSA, RZA, IWA, PIT-4/4R, PIT-8A/8AR, PIT-11, PIT-40),
  • comiesięcznego sporządzania przelewów składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy oraz zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 j.t.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-10-31 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 31.10.2014 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora  ds. płac DF.VII.”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego   Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7       65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-21 15:38:14
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-21 15:40:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-11-27 15:15:15
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3772 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony