Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 47Drukuj informację Ogłoszenie numer: 47Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymiar etatu: pełny
Ilość etatów: 1
Wydział: Departament Finansów - Wydział Płac
Data udostępnienia: 2014-10-21
Ogłoszono dnia: 2014-10-21 przez Katarzyna Turczyniak
Termin składania dokumentów: 2014-10-31 23:59:00
Nr ogłoszenia: 47
Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe,
- co najmniej 3 lata staż pracy,
- doświadczenie zawodowe w zakresie naliczania wynagrodzeń z zasiłkami zus oraz pochodnych od wynagrodzeń,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
- bardzo dobra znajomość programu Płatnik ZUS wersja 9.01.001,
- bardzo dobra znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o pracownikach samorządowych oraz rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
- samodzielność, umiejętności analityczne, komunikatywność, odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
Prowadzenie obowiązującej sprawozdawczości z wynagrodzeń.
-
Prowadzenie centralnego rejestru umów cywilno-prawnych zawartych z osobami fizycznymi.
-
Obsługa systemu informatycznego Kadry-Płace w zakresie: sporządzania list płac na podstawie naniesionych danych do systemu R2Płatnik Pro przez Wydział Kadr i Szkolenia, potrąceń, wprowadzanie numerów kont bankowych, rozliczeń z Urzędem Skarbowym, wprowadzanie danych zleceniobiorców.
-
Wykonywanie kompleksowej obsługi płacowej, w szczególności prowadzenie spraw związanych z naliczaniem i wypłatą wynagrodzeń oraz innych należnych świadczeń, wzakresie:
-
sporządzania list wynagrodzeń z uwzględnieniem zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych oraz ustalanie podstawy wymiaru zasiłku chorobowego,
-
dokonywania potrąceń z wynagrodzeń pracowniczych na podstawie odpowiednich dokumentów,
-
sporządzania list płac w zakresie umów cywilno-prawnych,
-
wypłaty diet dla Radnych Sejmiku,
-
miesięcznego oraz rocznego sporządzania deklaracji rozliczeniowych ZUS i podatku dochodowego od wynagrodzeń (DRA, RCA, RSA, RZA, IWA, PIT-4/4R, PIT-8A/8AR, PIT-11, PIT-40),
-
comiesięcznego sporządzania przelewów składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy oraz zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
powyżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 j.t.)”,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2014-10-31 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 31.10.2014 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko Inspektora ds. płac DF.VII.”.
c. Miejsce:
-
osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
-
lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górzeul. Podgórna 7 65-057 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).
(tel. 68 456 53 06).
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Katarzyna Turczyniak |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2014-10-21 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Katarzyna Turczyniak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2014-10-21 15:38:14 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2014-10-21 15:40:23 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2014-11-27 15:15:15 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 3772 raz(y) |