ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 44Drukuj informację Ogłoszenie numer: 44

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Programów Regionalnych - Wydział Rozliczeń Inwestycji Gospodarczych

Data udostępnienia: 2014-10-17

Ogłoszono dnia: 2014-10-17 przez Katarzyna Turczyniak

Termin składania dokumentów: 2014-10-27 23:59:00

Nr ogłoszenia: 44

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej roczny staż pracy w administracji publicznej,
  3. znajomość obsługi projektów finansowanych z funduszy unijnych, rozliczania projektów poprzez weryfikację wniosków o płatność – potwierdzona doświadczeniem zawodowym,
  4. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  5. umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kultura osobista, zaangażowanie oraz dbałość o rozwój własny i poszerzanie wiedzy,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość języka niemieckiego w stopniu dobrym,
  2. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Przeprowadzanie weryfikacji formalnej i merytorycznej wniosków o płatność, w ramach Priorytetów I, II, IV, i V LRPO wraz z załączonymi dokumentami finansowymi.
  2. Przekazywanie wniosków o płatność, w ramach Priorytetów I, II, IV, i V LRPO wraz z informacją o wynikach weryfikacji do Departamentu Finansów.
  3. Sporządzanie dyspozycji wypłaty środków dla Beneficjenta i przekazywanie jej do realizacji w Departamencie Finansów, w ramach Priorytetów I, II, IV, i V LRPO.
  4. Prowadzenie bieżącej ewidencji wniosków o płatność, które zostały zweryfikowane na niniejszym stanowisku.
  5. Wykrywanie nieprawidłowości i przekazywanie informacji dotyczących wykrytych nieprawidłowości do Wydziału Monitorowania.
  6. Prowadzenie ewidencji obiegu wniosków o płatność.
  7. Przekazywanie do Wydziału Kontroli informacji, niezbędnych dla przeprowadzenia kontroli na miejscu.
  8. Obsługa Krajowego Systemu Informatycznego i Lokalnego Systemu Informatycznego w zakresie realizowanych zadań.
  9. Przygotowanie materiałów na posiedzenie Zarządu Województwa Lubuskiego oraz Sejmiku Województwa Lubuskiego w zakresie powierzonych zadań.
  10. Prowadzenie dokumentacji, dotyczącej realizacji powierzonych zadań zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
  11. Kontakt oraz korespondencja z Beneficjentami w zakresie wniosków o płatność w ramach riorytetów I, II, IV, i V LRPO.
  12. Współpraca z komórkami organizacyjnymi wewnątrz DFR oraz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego (w tym w szczególności z DepartamentemFinansów).
  13. Współpraca z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie LRPO, m.in. z Instytucją Pośredniczącą w Certyfikacji, MRR – Instytucją Certyfikującą, Ministerstwem Finansów.
  14. Inne zadania zlecone przez przełożonego.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 j.t.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-10-27 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 27.10.2014 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko podinspektora  ds. kontroli wniosków o płatność DFR.VIII”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7  65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-10-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-10-17 13:45:39
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-10-17 13:48:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-12-03 15:37:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2913 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony