ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 39Drukuj informację Ogłoszenie numer: 39

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor

Miejsce pracy: Zielona Góra

Wymiar etatu: pełny

Ilość etatów: 1

Wydział: Departament Rolnictwa, Zasobów Naturalnych, Rybactwa i Rozwoju Wsi - stanowisko ds. kancelaryjno-administracyjnych

Data udostępnienia: 2014-09-26

Ogłoszono dnia: 2014-09-26 przez Katarzyna Turczyniak

Termin składania dokumentów: 2014-10-06 23:59:00

Nr ogłoszenia: 39

Zlecający: Marszałek Województwa Lubuskiego

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. bardzo dobra znajomość obsługi pakietów biurowych MS Office, poczty elektronicznej i Internetu,
  3. samodzielność, obowiązkowość, umiejętność pracy w zespole.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Weryfikacja formalna i merytoryczna wniosku o płatność pod względem kompletności i poprawności wniosku, zgodności z umową oraz pod względem rachunkowym, a także ewentualne zalecenie przeprowadzenia kontroli w miejscu realizacji operacji, zatwierdzenie kwoty kosztów kwalifikowanych i kwoty wnioskowanej do refundacji - ewentualne uzupełnienie wniosku lub korekta kwoty kosztów.
  2. Wykrywanie i przeciwdziałanie nieprawidłowościom, informowanie o ich wykryciu zgodnie z przyjętymi procedurami.
  3. Sporządzenie, sprawdzenie i zatwierdzenie korekty zlecenia płatności i noty korygującej.
  4. Gromadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z obsługą wniosków o płatność.
  5. Przygotowywanie i przekazywanie do ARiMR zleceń platności.
  6. Obsługa Pomocy Technicznej. Sporządzanie i przekazywanie do odpowiednich instytucji i komórek informacji niezbędnych w celu dokonania wypłaty środków w ramach Pomocy Technicznej PO RYBY 2007-2013.
  7. Przygotowanie do przeprowadzenia kontroli w miejscu realizacji operacji.
  8. Przeprowadzanie kontroli na etapie wniosków o dofinansowanie, realizacji umowy o dofinansowanie, wniosków o płatność oraz w przypadku nieprawidłowości lub naruszania prawa. 
  9. Współpraca z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie PO RYBY 2007-2013, w szczególności z MRiRW, ARiMR, Lubuskim Urzędem Wojewódzkim oraz Lokalnymi Grupami Rybackimi w celu zapewnienia pełnej i profesjonalnej obsługi PO RYBY 2007-2013.
  10. Kierowanie spraw do organów ścigania.
  11. Weryfikacja formalno-merytoryczna (kompletność i poprawność wniosku o dofinansowanie oraz załączników) i zgodności z programem operacyjnym.
  12. Analiza podetapu i ewentualne zlecenie: przeprowadzenia wizytacji na miejscu, uzupełnienia wniosku, korekta oczywistych omyłek pisarskich.
  13. Akceptacja podetapu/ odmowa przyznania pomocy /przyjęcie od beneficjenta wyjaśnień stwierdzonych podczas kontroli uchybień.
  14. Ocena końcowa wniosku o dofinansowanie - sprawdzenie dostępności środków na finansowanie wniosku przez ARiMR.
  15. Przygotowanie umowy o dofinansowanie.
  16. Przyjęcie i rozpatrzenie wniosku o Aneks.
  17. Przygotowanie aneksu do umowy o dofinansowanie.
  18. Przekazywanie zleceń płatności do ARiMR.
  19. Przekazanie umowy o dofinansowanie do ARiMR.
  20. Przygotowywanie dokumentów do rozwiązywania umów o dofinansowanie.
  21. Zwrot dokumentów związanych z prawnym zabezpieczeniem wykonania zobowiązań przez beneficjentów.
  22. Prowadzenie ewidencji dokumentów prawnego zabezpieczania umowy o dofinansowanie.
  23. Prowadzenie i rejestracja dokumentów dotyczących PO RYBY 2007-2013 (w tym dokumentacji złożonej przez LGR po zakończonych naborach wniosków o dofinansowanie - kompletności złożonych dokumentów), potwierdzenie na kopii wniosku terminu przyjęcia i przekazania do Kierownika Wydziału Rybactwa.
  24. Wysłanie korespondencji.
  25. Przygotowywanie i przekazywanie sprawozdań do Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi (miesięczne, kwartalne i roczne) i innych instytucji.
  26. Prowadzenie spraw związanych z promocją osi priorytetowej 4 w ramach PO RYBY 2007-2013, w tym przygotowywanie Rocznego Planu Informacji i Promocji.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV - Curriculum Vitae – musi być opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1202 j.t.)”,
  2. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa polskiego,
  3. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe itp.
Oświadczenia, składane przez kandydata oraz CV muszą być opatrzone jego podpisem. 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2014-10-06 23:59:00
b. Sposób:
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 06.10.2014 r. w zamkniętej kopercie z umieszczonym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata oraz z dopiskiem ”nabór na stanowisko podinspektora ds. rozliczania projektów - DW”.
c. Miejsce:
  1. osobiście w godzinach pracy urzędu w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze (pok. 59),
  2. lub listownie na adres (decyduje data stempla pocztowego):
    Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
    ul. Podgórna 7,  65-057 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze.
Wybrany kandydat – przed podpisaniem z nim umowy o pracę, zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (niespełnienie powyższego warunku jest jednoznaczne z rezygnacją kandydata z zatrudnienia w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego).  
 
Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze, a gdy do wyboru nie dojdzie, od zakończenia procedury naboru, zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru.
W sprawie naboru, informacji udziela p. Agnieszka Kotowska w godz. od 900 do 1300 pok. nr 11
(tel. 68 456 53 06).

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Katarzyna Turczyniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-09-26
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Katarzyna Turczyniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-09-26 15:12:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-09-26 15:15:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-11-25 14:25:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3393 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony