ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zezwolenia na przeprowadzenie imprez masowych, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi wojewódzkiej w sposób szczególny Drukuj informacjęSprawa: Zezwolenia na przeprowadzenie imprez masowych, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi wojewódzkiej w sposób szczególny

Szczegóły informacji

Zezwolenia na przeprowadzenie imprez masowych, które powodują utrudnienia w ruchu lub wymagają korzystania z drogi wojewódzkiej w sposób szczególny

Wydział: Departament Infrastruktury Transportowej

Ogłoszono dnia: 2012-07-20 10:22:04

Termin załatwienia

-

Osoba kontaktowa

Michał Kłobuch

Miejsce załatwienia

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65-057 Zielona Góra
 

Telefon kontaktowy

68 45 65 374

Adres e-mail

m.klobuch@lubuskie.pl

Sposób załatwienia

Zezwolenie wydaje się w drodze decyzji administracyjnej co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy, po złożeniu pisemnego wniosku organizatora imprezy oraz uzyskaniu niezbędnych opinii i uzgodnień.
Zezwolenie wydaje organ zarządzający ruchem na drodze, na której odbywa się impreza, z tym, że jeżeli impreza odbywa się na drogach podległych kilku organom - organem właściwym jest:
  1. w przypadku dróg różnej kategorii - organ zarządzający ruchem na drodze wyższej kategorii;
  2. w przypadku dróg tej samej kategorii - organ właściwy ze względu na miejsce rozpoczęcia imprezy.
W zakresie dróg wojewódzkich zezwolenie wydaje Marszałek Województwa.
Od decyzji przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Marszałka Województwa Lubuskiego, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
 

Miejsce odbioru

Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego


ul. Podgórna 7


65-057 Zielona Góra


strona internetowa urzędu: www.lubuskie.pl


e-mail: kancelaria.ogolna@lubuskie.pl


tel.: 48+ 68 45 65 200 fax.: 48+ 68 45 65 296

Wymagane Dokumenty

Wniosek należy złożyć co najmniej na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.
Wniosek powinien zawierać w szczególności:
  1. imię, nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedzibę organizatora imprezy,
  2. rodzaj i nazwę imprezy,
  3. informację o miejscu i dacie rozpoczęcia, przebiegu oraz zakończenia imprezy,
  4. informację o przewidywanej liczbie uczestników imprezy,
  5. wykaz osób reprezentujących organizatora w sprawach zabezpieczenia trasy lub miejsca imprezy na terenie poszczególnych województw,
  6. podpis organizatora imprezy lub jego przedstawiciela.
Do wniosku należy dołączyć następujące załączniki:
 
  1. szczegółowy regulamin imprezy, określający w szczególności zasady zachowania uczestników imprezy istotne dla bezpieczeństwa ruchu drogowego,
  2. wykaz osób odpowiedzialnych za prawidłowy przebieg i zabezpieczenie imprezy,
  3. program imprezy ze szczegółowym opisem trasy i podaniem odległości między poszczególnymi jej odcinkami oraz określony w minutach i kilometrach program przejazdu lub przejścia uczestników przez poszczególne miejscowości,
  4. plan zabezpieczenia trasy lub miejsca,
  5. zobowiązanie organizatora do przywrócenia do poprzedniego stanu pasa drogowego na trasie przejazdu, przejścia lub miejsca pobytu uczestników imprezy, a w przypadku uszkodzenia pasa drogowego lub urządzeń drogowych będącego następstwem imprezy - do ich bezzwłocznego naprawienia lub pokrycia kosztów tych napraw.
Organizator imprezy przesyła w terminie jak wyżej kopię wniosku wraz z dokumentami określonymi w art. 65a ust. 3 pkt 3) i 4) ustawy do właściwego ze względu na miejsce rozpoczęcia imprezy komendanta wojewódzkiego Policji.
 

Opłaty

Stosownie do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635) obowiązek zapłaty opłaty skarbowej powstaje z chwilą złożenia wniosku o wydanie zezwolenia.
Wysokość opłaty skarbowej wynosi 48 zł.
Wpłat opłaty skarbowej należy dokonywać gotówką w kasie Urzędu Miasta w Zielonej Górze, ul. Podgórna 22 lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Nr:
37 1020 5402 0000 0102 0027 9190.
 

Podstawa prawna

Art. 65, 65a - h ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.).

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Michał Kłobuch
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-05-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Michał Kłobuch
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-07-20 10:22:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Michał Kłobuch
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-07-20 10:22:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Michał Kłobuch
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-05-21 10:38:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
6977 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony