ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na budowę na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią rzeki Bóbr budynku mieszkalnego jednorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną w miejscowości Stary Żagań

Informacja ogłoszona dnia 2017-02-06 15:05:36 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2017-02-06
DŚ.II.7322.11.2017
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
          Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku (z dnia 31.01.2017 r.) przez Pana Zbigniewa Gajdę, działającego z upoważnienia Inwestora – Pana Jarosława Jurczyka zam. ul. Libelta 13/11 w Żaganiu, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na budowę na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią rzeki Bóbr budynku mieszkalnego jednorodzinnego, niepodpiwniczonego, wolnostojącego wraz z infrastrukturą techniczną, w tym szczelnego bezodpływowego zbiornika na ścieki o poj. 10 m3 w miejscowości Stary Żagań dz. nr 102/68 obręb Stary Żagań, gm. Żagań, gm. Żagań, powiat żagański, woj. lubuskie oraz na gromadzenie w ww. zbiorniku ścieków bytowych
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Pana Jarosława Jurczyka zam. ul. Libelta 13/11, 68-100 Żagań, pozwolenia wodnoprawnego.
          Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
         Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-06 15:02:45
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-06 15:05:36
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-23 09:49:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1416 raz(y)