Zawiadomienia
Szczegóły informacji
Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie ścieków zaolejonych i wód drenażowych ze sztolni RT Elektrowni Wodnej Dychów
Informacja ogłoszona dnia 2016-12-16 14:07:16 przez Stanisław Smykaj
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 2016-12-15
DŚ.II.7322.54.2016
Z A W I A D O M I E N I E
Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Henryka Subocza (z dnia 08.12.2016 r., znak: PGE EO/OD/T/TO/WI/261/629/2016), działającego z pełnomocnictwa Zarządu PGE Energia Odnawialna S.A. zs. w Warszawie, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód polegające na odprowadzaniu ścieków z układu ścieków zaolejonych i wód drenażowych ze sztolni RT Elektrowni Wodnej Dychów do kanału odpływowego z elektrowni, z jednoczesnym wygaszeniem ostatecznej decyzji Marszałka Województwa Lubuskiego z dnia 11.03.2013 r., znak: DW.II.7322.77.2012
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez PGE Energia Odnawialna S.A., ul. Ogrodowa 59A, 00-876 Warszawa, pozwolenia wodnoprawnego.
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Stanisław Smykaj |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2016-12-16 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Piotr Choptowy |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2016-12-16 14:04:44 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2016-12-16 14:07:16 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-05-23 09:59:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1588 raz(y) |