ˆ

Zawiadomienia

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego dla Arctic Paper Kostrzyn S.A. na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do rzeki Warty

Informacja ogłoszona dnia 2016-10-04 15:34:40 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2016-10-04
 
DŚ.II.7322.35.2016
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
          Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Arctic Paper Kostrzyn S.A., z dnia 28.09.2016 r., znak: DPOŚ/28/2016, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do rzeki Warty w km 0+700 (P) istniejącym wylotem brzegowym D 600 mm z jednoczesnym uchyleniem aktualnego pozwolenia wodnoprawnego z dnia 25.06.2013 r., znak: DW.II.7322.27.2013
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Arctic Paper Kostrzyn S.A., ul. Fabryczna 1, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód i uchylenia dotychczasowego z chwilą wydania nowego.
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
          Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-10-04
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-10-04 15:33:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-10-04 15:34:40
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-23 10:04:10
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1371 raz(y)