Obwieszczenia
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do spalania paliw zlokalizowanej w Gorzowie Wielkopolskim
Informacja ogłoszona dnia 2017-03-30 14:58:41 przez Stanisław Smykaj
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zielona Góra, 30 marca 2017r.
DŚ.II.7222.36.2017
OBWIESZCZENIE
MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA LUBUSKIEGO
Na podstawie art. 218 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017r. poz. 519) w związku z art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz w ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016r. poz. 353 ze zm.) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. -Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm.) Marszałek Województwa Lubuskiego podaje do publicznej wiadomości, iż na wniosek z dnia 20 marca 2017r. przedłożony przez PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalne S.A. z siedzibą w Bełchatowie, Oddział Elektrociepłownia Gorzów, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do spalania paliw zlokalizowanej w Gorzowie Wlkp. przy ul. Energetyków 6.
Zainteresowani mogą zapoznać się z wnioskiem oraz złożyć uwagi i wnioski w przedmiotowej sprawie w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
- w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 7 (pokój nr 325) lub
- w Gorzowie Wlkp. przy ul. Dworcowej 13 (pokój 4) w terminie 30 dni od dnia ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Pobierz dane XML Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do spalania paliw zlokalizowanej w Gorzowie Wielkopolskim Drukuj informację Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia zintegrowanego na eksploatację instalacji do spalania paliw zlokalizowanej w Gorzowie Wielkopolskim
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Marszałkowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2017-03-30 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Mariola Wielhorska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2017-03-30 14:57:10 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2017-03-30 14:58:41 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2017-08-04 10:46:26 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1000 raz(y) |