ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie przejść dla płazów i małych ssaków w istniejącej ściance szczelnej wbudowanej w wał przeciwpowodziowy lewy nad Kanałem Żarnowieckim w gminie Stepnica

Informacja ogłoszona dnia 2017-09-15 09:24:07 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra 2017-09-14
DŚ.II.7322.84.2017
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
            Stosownie do art. 61 § 1 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) w związku z art. 9 ust. 2 pkt 2, art. 122 ust. 1 pkt 3, art. 127 ust. 6, art. 140 ust.2 pkt 2 ustawy z 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (j.t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1121)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w dniu 04.09. 2017 r. na wniosek Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie z dnia 30.06.2017 r., przekazany przez Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie postanowieniem znak: BAP-po.026.260.2017.JGK z dnia 29.08.2017 r., wyznaczającym Marszałka Województwa Lubuskiego do prowadzenia sprawy z wyżej wymienionego wniosku,  wszczęte zostało postępowanie administracyjne w sprawie  udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na „wykonanie 37 przejść dla płazów i małych ssaków w istniejącej ściance szczelnej wbudowanej w wał przeciwpowodziowy lewy nad Kanałem Żarnowieckim w km 1+370 – 3+300 na działkach nr 37/1  i 26/2 obręb 0002 Czarnocin w powiecie goleniowskim w gminie Stepnica”.
            W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 k.p.a. w terminie 14 dni od daty otrzymania zawiadomienia, zainteresowani przedmiotem postępowania i strony mogą zapoznać się z aktami sprawy i uzyskać wyjaśnienia w sprawie, składać wnioski i zastrzeżenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7, pokój nr 326, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych .
            Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 oraz zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
             Informuję, że zgodnie z art. 41 Kpa, w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swego adresu. W razie zaniedbania obowiązku, o którym mowa wyżej, doręczenie pisma pod dotychczasowym adresem wywołuje skutek prawny, tj. uznaje się je za doręczone.
 Ponadto informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 Kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organów.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-09-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-09-15 09:08:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-09-15 09:24:07
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-15 09:24:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
315 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony