ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego dla Pani Bożeny Włodarczak

Informacja ogłoszona dnia 2017-08-08 14:17:34 przez Mikołaj Radziński

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2017-08-07
DŚ.II.7322.78.2017
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1121) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1254)
                       
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
 
że w związku ze złożeniem wniosku przez Panią Bożenę Włodarczak zam. w Kostrzynie nad Odrą, z dnia 01.08.2017 r., o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na budowę na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią bezodpływowego zbiornika na ścieki o pojemności 10 m3 wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacyjną oraz na gromadzenie ścieków bytowych w przedmiotowym zbiorniku, a także na rozbiórkę istniejącego "szamba" wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacyjną  na działce nr 122/2 obręb 8 Osiedle Szumiłowo w Kostrzynie nad Odrą
 
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
 
w sprawie wydania dla Pani Bożeny Włodarczak, zam. ul. Wesoła 5, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, pozwolenia wodnoprawnego.
Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
 
Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Choptowy
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-08 14:17:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-08 14:17:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-08 14:17:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
314 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony