ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie udzielenia pozwolenia wodnoprawnego dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Nowej Soli na pobór wód podziemnych poprzez studnię nr 1 na terenie składowiska odpadów Komunalnych w miejscowości Kiełcz gmina Nowa Sól

Informacja ogłoszona dnia 2017-07-24 14:08:01 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2017-07-24
DŚ.II.7322.70.2017
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
          Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1121) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku z dnia 17.07.2017 r., znak: PS/RW/015/1/17, przez Panią Agatę Świderską-Ostapiak – Prezesa Zarządu Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nowej Soli, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na pobór wód podziemnych z utworów czwartorzędowych kat. „B” poprzez studnię nr 1 (dz. nr 496/13 obręb 0006 Kiełcz, gm. Nowa Sól; N 51044`33,51``, E 15044`17,68``) na terenie Składowiska Odpadów Komunalnych w m. Kiełcz, gm. Nowa Sól,  w ilości: Q max h = 2,3 m3/h, Q śr. d = 21,6 m3/d, Q max roczne =  7 882 m3/rok
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Nowej Soli, ul. Konstruktorów 2, 67-100 Nowa Sól, pozwolenia wodnoprawnego.
             Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
             Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
            Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-24 14:01:56
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-24 14:08:01
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-04 10:15:01
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
372 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony