ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie obiektu mostowego przez rzekę Wartę w ramach inwestycji pn. "Budowa obwodnicy Wronek w ciągu drogi wojewódzkiej nr 182 i 184 "

Informacja ogłoszona dnia 2017-07-12 12:53:39 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
 
Zielona Góra, 2017-07-11
DŚ.II.7322.66.2017
Z A W I A D O M I E N I E
 
         Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1121) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1257)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku z dnia 16.05.2017 r., znak: WZDW.WD.6610.3/17 przez Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie obiektu mostowego przez rzekę Wartę w km 172+900 oraz robót na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią, w ramach inwestycji pn. „Budowa obwodnicy Wronek w ciągu drogi wojewódzkiej nr 182 i 184: CZEŚĆ 1 od drogi powiatowej nr 1895P do DW 182; CZĘŚĆ 2 od DW 184 do drogi powiatowej nr 1895P w systemie zaprojektuj i wybuduj”, który to wniosek przekazany został Marszałkowi Województwa Lubuskiego postanowieniem Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej Nr 128/2017  z dnia 28.06.2017 r., znak: BAP-po.026.167.2017.DZ
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w sprawie uzyskania przez Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, ul. Wilczak 51, 61-623 Poznań, pozwolenia wodnoprawnego.
           Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu. Ponadto zawiadomienie przesyła się do zamieszczenia na tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu (+ BIP) oraz Gminy Wronki.
          Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
         Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-07-11
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-07-12 12:51:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-07-12 12:53:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-04 10:16:08
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
371 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony