ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód i do ziemi z drogi ekspresowej S3 Sulechów-Nowa Sól odcinek I gmina Sulechów

Informacja ogłoszona dnia 2017-06-14 12:38:20 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2017-06-13
DŚ.II.7322.43.2017
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
           Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r., poz. 1121) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Pana Zdzisława Kuciaka, działającego z pełnomocnictwa Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, z dnia 25.04.2017 r., znak: O/ZG.KP-4.4170NA.7.2016.41.8.ps, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych do wód i do ziemi z drogi ekspresowej (dwujezdniowej) S3 Sulechów-Nowa Sól, odcinek I:  od km 272+650 do km 286+043 (gm. Sulechów od km 272+650 do km 279+620, Miasto Zielona Góra – dzielnica Nowe Miasto od km 279+620 do km 284+730, Miasto Zielona Góra od km 284+730 do km 286+043)              
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad, ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa reprezentowanego przez  Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Zielonej Górze, ul. Boh. Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra, pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód.
          Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
          Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
         Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-06-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-06-14 12:35:42
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-06-14 12:38:20
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-04 10:22:42
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
397 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony