ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zakładu Arctic Paper i terenu nieczynnych basenów miejskich do rzeki Warty w Kostrzynie nad Odrą

Informacja ogłoszona dnia 2017-04-19 14:45:23 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

Zielona Góra, 2017-04-19
 
DŚ.II.7322.36.2017
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
            Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku przez Arctic Paper Kostrzyn S.A., z dnia 03.04.2017 r., znak: DPOŚ/15/2017, o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu zakładu Arctic Paper Kostrzyn S.A. i terenów nieczynnych basenów miejskich do rzeki Warty w km 1+435 istniejącym wylotem D 1200 mm (N 52035`22,18``, E 14038`1,32``)
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Arctic Paper Kostrzyn S.A., ul. Fabryczna 1, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, pozwolenia wodnoprawnego na szczególne korzystanie z wód.
           Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
           Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
           Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Artur Malec-Dyrektor Departamentu Środowiska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-04-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-19 14:43:21
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-19 14:45:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-08-04 10:28:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
704 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony