ˆ

Zawiadomienia

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wszczęcie postępowania administracyjnego w celu udzielenia pozwolenia wodnoprawnego na wykonywanie robót i czynności na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią rzeki Bóbr, obejmujących budowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego oraz budowę przydomowej oczyszczalni ścieków w Starym Żaganiu

Informacja ogłoszona dnia 2017-02-01 11:21:44 przez Stanisław Smykaj

Akapit nr 1 - brak tytułu

 
Zielona Góra, 2017-02-01
DŚ.II.7322.7.2017
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
         Stosownie do art. 127 ust. 6 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2015 r., poz. 469 z późn. zm.) oraz art. 61 § 1 i 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r.  kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 23 z późn. zm.)
zawiadamiam i podaję do publicznej wiadomości
że w związku ze złożeniem wniosku (z dnia 23.01.2017 r.) przez Pana Zbigniewa Gajdę, działającego z upoważnienia Inwestora – Państwa Agaty i Adama Zawal, o wydanie pozwolenia wodnoprawnego wykonywanie robót i czynności na obszarze szczególnego zagrożenia powodzią rzeki Bóbr, obejmujących budowę budynku mieszkalnego jednorodzinnego, niepodpiwniczonego, wolnostojącego wraz z infrastrukturą techniczną oraz budowę przydomowej oczyszczalni ścieków typu ZBS-6C, na działce nr 102/49 obr. Stary Żagań, gm. Żagań, powiat żagański, woj. lubuskie
zostało wszczęte postępowanie administracyjne
w celu uzyskania przez Państwa Agatę i Adama Zawal, zam. ul. Piłsudskiego 2B/8, 68-100 Żagań, pozwolenia wodnoprawnego.
        Niniejsze zawiadomienie wywiesza się na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze ul. Podgórna 7 i zamieszcza na stronie BIP tut. organu.
        Zainteresowane przedmiotem postępowania strony mogą zapoznać się ze zgromadzonymi dowodami oraz składać w tej sprawie swoje uwagi, wnioski i zastrzeżenia w terminie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze, ul. Podgórna 7, pok. 326 / III piętro w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach urzędowych.
        Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 § 5 kpa do terminów załatwienia sprawy nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania oraz okresów opóźnień, spowodowanych z winy stron albo z przyczyn niezależnych od organu.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Stanisław Smykaj
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-02-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Choptowy
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-02-01 11:19:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-02-01 11:21:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-05-23 09:51:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1456 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony