ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

OGŁOSZENIE O DIALOGU TECHNICZNYM - Lubuski e-Urząd II

Informacja ogłoszona dnia 2018-04-17 14:23:27 przez Łukasz Lewicki, informacja należąca do archiwum

Akapit nr 1 - brak tytułu

Ogłoszenie o Dialogu technicznym poprzedzającym ogłoszenie postępowania przetargowego pn. „Usługi Generalnego Wykonawcy dla projektu pod nazwą „Lubuski e-Urząd II”" planowanego przez Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze.

Akapit nr 2 - brak tytułu

 
Województwo Lubuskie - Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego informuje, iż zaprasza do dialogu technicznego poprzedzającego ogłoszenie postępowania w sprawie wyboru wykonawcy ww. zadania.
 
Wszystkie podmioty  mające doświadczenie w pracach będących przedmiotem planowanego zamówienia publicznego i zainteresowane udziałem w Dialogu technicznym z zastosowaniem art. 31a-31c ustawy z 29 stycznia 2014 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2017.1579 t.j. z późn. zm.), są proszone o zgłoszenie tego zamiaru wraz z podaniem wszystkich informacji znajdujących się we wniosku stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

Zamawiający

Województwo Lubuskie-Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze
Biuro Projektów Własnych
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
NIP: 973-05-90-332
Osoba do kontaktu:
Izabela Kopeć
Tel. 68 45 65 442
e-mail
 
Wszelką korespondencję kierowaną do Zamawiającego należy opatrzyć dopiskiem: "Dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Usługi Generalnego Wykonawcy dla projektu pod nazwą „Lubuski e-Urząd II””

Podstawa prawna

Dialog techniczny prowadzony jest na podstawie art. 31a - 31c ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U.2017.1579 t.j. z późn. zm.), dalej PZP, oraz zgodnie z "Regulaminem przeprowadzania dialogu technicznego" opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego i załączonym do niniejszego ogłoszenia (Załącznik nr 2).

Uczestnicy Dialogu technicznego

Uczestnikiem Dialogu technicznego może być Wykonawca, który:
  • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu złożenia wniosku, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie, wdrożeniu i integracji oprogramowania "Front Line" z oprogramowaniem "Back Office" dla co najmniej 3 Jednostek sektora finansów publicznych o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł netto,
    lub
  • wdrożył lub wykonuje usługę serwisu i utrzymania dla wdrożonego oprogramowania „Back Office” dla Jednostki Samorządu Terytorialnego (powiat lub gmina) będącej Partnerem Projektu.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie treści złożonego wykazu zrealizowanych usług oraz dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie, według formuły „spełnia/nie spełnia”. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik nr 3 do ogłoszenia.
 
Zamawiający zaprosi do Dialogu technicznego Wykonawców, którzy spełniają wymagania formalne.
 
W przypadku usług oraz dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż polski złoty, Zamawiający dokona przeliczenia wartości inwestycji na walutę polską przy zastosowaniu średniego kursu Narodowego Banku Polski na dzień zakończenia realizacji zamówienia potwierdzającego posiadanie stosownego doświadczenia

Przedmiot i cel Dialogu technicznego wraz z opisem zadania

Zamawiający planuje przeprowadzenie postępowania, którego celem będzie wyłonienie wykonawcy piastującego funkcję Generalnego Wykonawcy odpowiedzialnego za szereg czynności związanych z realizacją projektu pn. „Lubuski e-Urząd II” Generalny Wykonawca będzie odpowiedzialny za realizację następujących zadań:
1.Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu teleinformatycznego dla Partnerów i na potrzeby CPD (Centrum Przetwarzania Danych)
2.Dostawa, wdrożenie i integracja oprogramowania "Front Line" oraz "Back Office" dla Partnerów Projektu.
3.Szkolenia wybranego personelu jednostek w zakresie obsługi oprogramowania.
Wspomniany projekt „Lubuski e-Urząd II” stanowi kontynuację przedsięwzięcia pn. „Lubuski e-Urząd”, polegającego na poprawie poziomu cyfryzacji urzędów w województwie lubuskim i uruchomieniu e-usług publicznych. Projekt jest realizowany na obszarze województwa lubuskiego (na poziomie jednostek samorządu terytorialnego gmin i powiatów), obejmie tzw. Partnerów Projektu, tj. 3 powiaty i 16 gmin. Celem głównym Projektu jest poprawa dostępu do e-usług publicznych dla mieszkańców i przedsiębiorców Województwa Lubuskiego. Projekt jest realizowany w ramach Działania 2.1.Rozwój społeczeństwa informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego  Lubuskie 2020.
Celem Dialogu technicznego jest pozyskanie przez Zamawiającego informacji w zakresie przede wszystkim ustalenia specyfiki sprzętu oraz rozwiązań teleinformatycznych dostarczanych na potrzeby CPD oraz zakreślenia dostępnych rozwiązań w zakresie wdrożenia i integracji oprogramowań Front Line" oraz "Back Office".
Pozyskane informacje będą mogły zostać wykorzystane przy ustaleniu treści dokumentów przetargowych, w tym przede wszystkim przy szczegółowym zdefiniowaniu opisu przedmiotu zamówienia (zadań przeznaczonych do realizacji przez Generalnego Wykonawcę).
Dodatkowo Zamawiający zamierza skonsultować sposób przeprowadzenia wdrożenia i/lub integracji, gdyż projekt dotyczy 19 Partnerów Projektu. W ramach niniejszego dialogu zakłada się przedstawienie posiadanych rozwiązań przez Uczestników na styku ‘Front Line” i „Back Office” poprzez pokazanie krok po kroku sposobu płatności począwszy od akcji wykonywanych przez mieszkańca a skończywszy na zaksięgowaniu wpłat w programach księgowych.

Zasady prowadzenia Dialogu technicznego

Szczegółowe zasady prowadzenia Dialogu technicznego określone zostały w "Regulaminie przeprowadzania dialogu technicznego" opublikowanym na stronie internetowej Zamawiającego i załączonym do niniejszego ogłoszenia (Załącznik nr 2).
W toku badania wniosku o dopuszczenie do Dialogu Technicznego Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy nie przedłożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 PZP.
Uzupełnione oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków udziału w Dialogu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosku o dopuszczenie do udziału w Dialogu.

Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do Dialogu technicznego

Wnioski o dopuszczenie do Dialogu Technicznego można składać:
 
  1. osobiście w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w Kancelarii Ogólnej, pok. Nr 59 ul. Podgórna 7,  65-057 Zielona Góra
  2. pocztą-listem lub kurierem na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, ul. Podgórna 7; 65-057 Zielona Góra
 
Termin składania wniosków: do dnia 27 kwietnia 2018 r, do godz. 12:00
 
Wnioski o dopuszczenie do Dialogu Technicznego należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie. Kopertę należy oznaczyć w następujący sposób:
 
Wniosek o dopuszczenie do udziału w Dialogu technicznym
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Usługi Generalnego Wykonawcy dla projektu pod nazwą „Lubuski e-Urząd II””.
Nie otwierać przed dniem 27 kwietnia 2018 r. do godz. 12:15
Otwarcie złożonych wniosków nastąpi w dniu 27 kwietnia 2018 r. o godz. 12:15
 
Zamawiający nie jest zobowiązany dopuścić do dialogu technicznego podmioty, które złożą zgłoszenie do udziału w dialogu po wyznaczonym terminie.

Warunku udziału w Dialogu technicznym

Podmioty zainteresowane udziałem w Dialogu technicznym składają wnioski o dopuszczenie do Dialogu technicznego  wg wzoru określonego w Załączniku nr 1  do ogłoszenia. Wniosek musi być podpisany  przez osobę upoważnioną do reprezentowania podmiotu lub Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania konsorcjum firm.
Do wniosku dołączane są:
  1. pełnomocnictwo do reprezentacji Wnioskodawcy, jeżeli umocowanie nie wynika bezpośrednio z KRS lub CEIDG (jeśli dotyczy).
  2. wykaz usług potwierdzający spełnienie warunków dopuszczenia do Dialogu technicznego, opisanych w treści nin. ogłoszenia (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do ogłoszenia) wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Marszałkowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Łukasz Lewicki
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2018-04-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Izabela Kopeć
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2018-04-17 10:09:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Łukasz Lewicki
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2018-04-17 14:23:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Łukasz Lewicki
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-11-03 14:39:59
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1174 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony